HARLEY OWNERS GROUP TROJA CHAPTER
Historie klubuAkceVzkazyRoute 66Route66USA 06USA 06MOSKVA 07MOSKVA 07Kontakt

Sagrada Familia 2008 - 11. a 12. den

31.8.2008 – neděle
Vyrážíme, ale nikomu se po noční jízdě nechtělo. Když se podíváme kolem sebe na hory tak nás to láká a jede se. Zastavujeme na kafíčko, ale nic nedostaneme. Ještě brzo a kuchař dosud není. Jedem dál směr Francie. Přechod sedla v horách v 1784m nad mořem. Bageta, místní salámy a k tomu horské sluníčko. Výhled odtud stojí za to! Je trochu chladněji a tak si to po těch dnech horka užíváme. Najedli jsme se, nakrmili místního psa a jede se dál. Po včerejšku to jde těžko. Přejíždíme francouzskou hranici a začínáme sjíždět dolů. Samá zatáčka a tak se jede pro radost. Jak Kukroš vidí louku tak staví. Padáme všichni do trávy a během pár chvil všichni chrápou. Hodinka nám po včerejšku udělala dobře. Před sebou máme ještě přes 300km a tak se musí vyrazit. Psali jsme opět pohled Boďovi s Veronikou. Musí jej mít z každého místa, kde spíme. Jedeme již francouzskými městečky. Všechna jsou malebná jak z pohlednice. Naší další zastávkou jsou Lurdy. Jedeme se tam podívat – snad je to i pouť za brzké uzdravení Bodi, taková motorkářská. Po příjezdu do Lurd se jdeme podívat každý tam co jej zajímá. Z Lurd vyjíždíme směr Toulouse. Dnešek je po tom včerejšku hodně náročný. Jedeme rovnou do hotelu. Potkali jsme řadu Haryků, ale vlastně musíme konstatovat, že za celou dosavadní cestu jsme nepotkali žádného motorkáře z Čech. Dneska máme za sebou přes 3600 km. Pořádná porce nás ještě čeká. Na večeři jsme nemohli najít žádnou hospodu. Neděle večer a tak je zavřeno. Nakonec jsme skončili na kebabu. Byl ale taky dobrý a na těch židličkách na chodníku nám moc chutnal. Zpátky do hotelu jsme šli pěkně pěšky a to přes hodinu. Alespoň se nám bude lepší spát.

Odjezd: Jaca, Španělsko 09.30 hod.
Příjezd: Toulouse, Francie 18.55 hod.
Počasí: Teplo, sluníčko, 19-23 st. C
Účastníci: Kukroš, Hofici, Paldíci , Němečci a Kudláčci
Najeto: 336 km po horách

1. září 2008 - pondělí
Vstáváme dnes později a jdeme na snídani až v 09.00 hod. Psal Richard, že se vracejí již z Irska a jsou na F/D hranici a dnes najeli 900km. Vyrážíme do města. Právě napsal SMS Boďa: „ Zdravím cestovatele. Ať se daří. Kdo by se honil, když se dá ležet a co se ušetří benzínu. Ahojte všeci!“ Co k tomu. Je to zvíře. Dneska je klídek a pohoda. Jede se na prohlídku města. Odpočinkový den. Už to bylo potřeba. Ono se to nezdá, ale plno kilometrů a k tomu horko a horko. Takže si všichni potřebují odpočinout. Město je pěkné, ale veliké a tak se snažíme vidět alespoň centrum. Všude lákadla kavárniček a hospůdek. Hotové prokletí. Taky za chvilku na zahrádce jedné s pěkným výhledem zaparkujeme. Jídlo opět skvělé a víno také. Na hotel se vracíme po 20 hodině. Mezi tím přišla od Bodi další SMS: „Jste ďáblové. Ještě, že jsem se na Vás vykvák! Za pět dní poletím domů letadlem a Vy se klepejte na motorkách. Stýská se mi, přeji šťastnou cestu všem! Ahoj Boďa! Je to prostě zvíře. Je fantastické v jeho letech mít takovou náturu! Posíláme jim oběma zase pohled. Na hotelu si dáváme trochu vínka. Večer se Kudláčci rozhodli, že jedou z Toulouse přímo a nejrychleji domů. Hned brzo ráno! Večer se ještě dává dohromady trasa na zítřejší den.

Odjezd: Toulouse, Francie 10.00 hod.