HARLEY OWNERS GROUP TROJA CHAPTER
Historie klubuAkceVzkazyRoute 66Route66USA 06USA 06MOSKVA 07MOSKVA 07Kontakt

Západní pobřeží USA 2006 - den pátý, neděle 24.9.

5. den – 24. 9. 2006
Mariposa – Yosemitský národní park – Fish Camp
Celkem ujeto 156 mil.
U Teddyho se nám spalo krásně. Teprve za světla zjišťujeme kudy jsme to jeli a kde jsme skončili. Domek je celý dřevěný, ve stráni s vysokými stromy všude kolem. Po ránu je tu celkem zima. Allain montuje na motorky opěrky a stupačky, aby se příjemně jelo. Teddy, který je hasič, se s námi přišel ráno rozloučit. Vyrážíme zpět do Yosemitského národního parku, cestou se zastavujeme na snídani v motelu Cedar Lodge, obsluhující servírce je minimálně 134 let. Všichni se napapali dle chuti dosyta. Např. Šťouralova Jana si dala jahody se slaninou. Je nádherné počasí, kolem průzračné řeky vjíždíme do údolí, ke skále El Capitan (dobře známá Jirkovi), dále k půlkruhové skále Half Dome a v současné době vyschlému vodopádu. Kolem je vidět plno veverek a srnečky. Vyjíždíme na vyhlídku Glacier Point, odkud je krásný výhled na celé údolí. Hory jsou tu takové oblé a uprostřed vyčnívá jedna, která připomíná člověka v kápi. V dálce je vidět regulovaný požár. Opět sjíždíme dolů do údolí, kde jsou sekvoje. Wow, jsou to skutečně neuvěřitelně vysoké a obrovské stromy. Procházka sekvojovým lesem k sekvoji Grizzly Giant, to je naprosto neuvěřitelný strom. Jen jeho větve vypadají jako naše několikasetleté duby. Člověk na to prostě jen čumí a nechápe. Od jiných stromů jsou tu snad půlmetrové šišky. Cestou zpět k motorkám nám Boďa dává exkurz ze dřevomorky. V lese je na zemi takový prachopísek, všichni z toho mají strašně špinavé boty. Vyrážíme směrem na Wawonu a hledáme ubytování. Ve Fish Campu nám padl do oka hotel The Apple Tree, akorát včas, protože se už začínalo stmívat. Je to moc příjemný hotel, po lesním areálu jsou rozeseté domečky, v každém jsou tři hotelové pokoje s krbem. Po včerejším spartánském ubytování u Teddyho, je to pohlazení. Do nejbližší restaurace se musí asi 5 minut pěšky přes les, od recepční jsme proto vyfasovali baterky. Restaurace je ve velkém hotelu a skvěle tu vaří. Allain s Kukrošem si dali úžasný steak, na který pak celou dobu vzpomínali, stejně tak jako na servírku Kelly. Byl to krásný den, nebe bylo modré bez mráčku, pěkné silničky. Nejvýš jsme dnes byli v nadmořské výšce 2.640 m nad mořem. První jezdí Kukroš, který má nejfikanější GPS. K hotelu The Apple Tree se váže ještě historka o tom, jak si tam Šťouralova Jana sušila v mikrovlnce vyprané prádlo a úžasně si do něj vypálila díry. To nejspíš patřilo k impulsům, které u Jany odstartovaly neuvěřitelný hlad po nakupování.

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Další

Tak tady jsme spali
Teddyho bydlítko
......
..............
.............
................
....................
Tady byl méďa na slepičkách